Jöjjön a 2. menet! Ismét Meetup!!!

Meetup-LogoMegvolt az első, jöhet a következő! Az első szakmai meetup óta eltelt több mint három hét eseménydúsra sikeredett. Nagyon sok pozitív visszajelzés érkezett a kezdeményezéssel kapcsolatosan, sok-sok közvetlen megkeresését és bíztatást kaptunk, így nem voltunk restek és ma örömmel jelenthetem be a 2. szakmai meetup-ot, amely a digitális tanulásra való átállással fog foglalkozni!

Itt vannak tehát a részletek…

Ismét három témát vettünk fel a napirendre, s ehhez három olyan szakembert csábítottunk el magunk közé, akik megint meg fognak lepni mindenkit! 2013. december 11-én (szerda) estére (19-21 óra között), új helyszínen a Café Archibald elegánsan inspiráló környezetében beszélgetünk vendégeinkkel együtt a sikerekről, bukásokról, tapasztlatokról amit digitális oktatási megoldásaik fejlesztése és használata során szereztek.

Nos lássuk kik jönnek el hozzánk!

zsu

Tóth H. Zsuzsanna

vezető tréner
Design és marketing
Ütőképes mix, és 10 év tapasztalat

Webdesign és marketing tanácsadóként a Pixelgyárban segíti a vállalkozásokat, fő területei a felhasználóbarát és üzletileg is hatékony webes felületek. Évtizedes tudását Online Webdesign Tanfolyam keretében adja át a jövő designereinek. Szívügye a digitális, élethosszig tartó tanulás. Megismertetni az emberekkel, megmutatni, hogy sohasem késő elkezdeni!

Zsuzsanna előadásának címe: A (web)ergonómina jelentősége a digitális oktatásban

Az online tanulásban a legijesztőbb a tanulók számára a nem hagyományos közeg. Az eleve elutasítás gyakran fakad a digitális készségek hiányából. Ezeket a fenntartásokat legjobban olyan honlapok, oktatási felületek és tananyagok készítésével orvosolhatjuk, amelyek bárki számára könnyen használhatóak, és elősegítik az információ befogadását.
Ez így nagyon megfoghatatlanul hangzik? Pedig pár nagyon egyszerű “szabály” betartásával a száraz tananyagból, érdekes, könnyen értelmezhető és élvezhető tudásanyag készíthető.
De az ergónómiai szabályok nem csak a tanulást segítik elő, de nem utolsó sorban az online tanfolyamok, tananyagok értékesítését is.
Tapasztalatok:
3 év, 300+ hallgató.
9 és 6 hónapos tanfolyamok egy olyan témában, mint a webdesign, amiről senki sem hitte el, hogy lehetséges személyes jelenlét nélkül tanulni, és tanítani.
Magas árfekvésű képzések és mindez 100% online.
vendlerbalazs

Vendler Balázs

A MarkCon Csoport ügyvezetője, és a Games for Business blog alapítója

Balázs közel 15 éve alapította cégét, melynek növekedése azóta is töretlen. A MarkCon Csoport kommunikációs feladatok ellátásával, és informatikai fejlesztésekkel foglalkozik. Az utóbbi években a munkaadói márka és játékok fejlesztése volt a fő fókuszuk. Ezen területek találkozása alkotta meg a Games for Business brandet, ami kizárólag gamificationnel és játékprojektekkel foglalkozik. Balázs először pécsi cégét vezette országos érdekeltségűvé, most pedig a játékok által nemzetközi piacokra törnek. Februárban az ID Research Kft-vel közösen fejlesztett Immigropoly nevű játékuk bekerült az ENSZ Interkulturális Innovációs Díj 10 kiemelt projektje közé.

Balázs előadásának címe: Games for Business – Játékos megoldások HR és a marketing számára

Életünk egy meghatározó részét munkával töltjük. Ezen nem tudunk változtatni. A munka azonban lehet érdekesebb, többek között a HR-folyamatok játékosításával. Jó HR tervezéssel a jelentkezők könnyebben ismerhetik meg a munkaadót, jobban elsajátíthatják a vállalat értékeit, hatékonyabb képzést kaphatnak, és világosabban láthatják a vállalatnál betöltött szerepüket. Mindezt a gamification segít a legeredményesebben megvalósítani.

A PwC Magyarország számára fejlesztett Multipoly játékunkkal igazán közelről tapasztaltuk meg, hogy a játékos koncepció tényleg működik, és sikere átütő. Két alkalommal készítettük el a játékot a PwC Magyarország számára, ami lehetőséget adott a folyamatos fejlesztésre, és az új ötletek kipróbálására. Kezdetben a munkaadói imázsfejlesztés mellett a toborzási problémákat akartuk megoldani. Mára játékmotorunkkal egyre több felmerülő HR igényt tudunk kiszolgálni, és látjuk, hogy nem csak mi, de a piac is hisz termékünkben. Ebben komoly helyzeti előnyt kovácsol számunkra, hogy az Y generáció munkavállalóit hagyományos eszközökkel egyre nehezebb megszólítani és elkötelezni, mi viszont a saját hangjukon, játékosan tudunk velük kommunikálni.

15 éves marketinges múlttal azonban a játékos marketing gondolata is izgalommal tölt el. A technológia fejlődésével miért jelentené a marketing ugyanazt, mint 10, vagy akár 5 évvel ezelőtt? A gamification egy olyan virális eszköz, ami képes közösségeket bevonni, növeli az elköteleződést, ráadásul rettentően újszerű. Erről, és ehhez hasonló gondolatokról beszélgethetünk jövő szerda este.

1863.w-700.h0.q100

Soós István

szervezetfejlesztési tanácsadó, szakpszichológus, L&D Solutions Kft.

Diplomáját 2001-ben szerezte a Pécsi Egyetemen. 10 évet tanított az ELTE-n, 14 éve dolgozik független szervezetfejlesztési tanácsadóként. Jelenleg az L&D Solutions Kft. üzleti mobil alkalmazásokat fejlesztő, jelenleg 8 országban terjeszkedő vállalkozás tulajdonosa és szakmai vezető fejlesztője. Abban segíti ügyfeleit, hogyan adhatnak értékesítőik és menedzsereik kezébe olyan pszichológiai modelleken alapuló, nagyon egyszerűen használható modern eszközöket, melyekkel sokkal hatékonyabbak lehetnek munkájukban. Kompetenciafejlesztő alkalmazásainak használatával a munkatársak munka közben lesznek egyre sikeresebbek: jobban, gyorsabban hangolódnak az ügyfélre és ezáltal jelentősen növelhetik eladásaikat.

István előadásának címe: Automatikus tanulás mobilalkalmazásokkal

Az egyik leghatékonyabb, és egyben leginkább innovatív technológiája a ma fejlesztőinek az, ha “ráteszik” a fejlesztést az amúgy is állandóan kéznél lévő mobiltelefonra, tabletre vagy notebookra. A szakpszichológus úgy látja, hogy azért egyedülálló ez a megoldás, mert ezzel a technikával egy, a munkavégzés során mindig kéznél lévő, azonnal alkalmazható fejlesztő eszközt sikerült létrehozni. költséges tréningeket tud kiváltani ez az újítás, illetve a tréningek és egyéb fejlesztő programok hatékonyságát is érezhetően javítja az, ha a résztvevők nemcsak meghallgatják a tudnivalót, hanem gyakorlatban végeznek is profilozást. Ehhez senkinek nincs szüksége pszichológiai végzettségre, a “tudás” az appben van. Viszont az app használata során észrevétlenül megtanulják az értékesítők, hogy hogyan figyeljenek oda jobban az ügyfelükre és ennek megfelelően miként kommunikáljanak vele hatékonyabban. Végül már nem lesz szükségük az appre, anélkül is sikeresebbek lesznek munkájukban – a kompetenciafejlesztés megvalósult.

A rendezvényen való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.

Regisztálni lehet az esemény Meetup oldalán. A rendezvény helyszín befogadóképessége bizonyos mértékben határokat szab a jelentkezők számának, ezért a rendezők azt kérik, hogy mielőbb jelezzen vissza minden érdeklődő, hogy biztosan legyen helye ezen az izgalmas estén közöttünk.

Szeretettel várunk minden a téma iránt érdeklődőt a helyszínen!

Koltányi Gergely, az esemény házgazdája

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s